timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
20% KORTING
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra

timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra

MERK: ASTA/SATRA

Speciaal timing-blokkeergereedschap van SATRA voor het controleren en afstellen van de nokkenas. (AUTM-09451)


Artikelnummer:AUTM-09451 Verzendkosten:€ 7,95 EAN:5905178775192

Varianten van dit product
timingset VAG, tijdafstel set, tijdafstel set, timing set, blokkeer set, afstel set, af stel set
distributieset - blokkeerset - Afstelset - Distributie set, Timingset VAG 1.8 - 2.0 TSI TFSI
45,00 *
115,00
universele timingset, blokkeer set, tijd afstelset, timing set, afstel set
Universele distributie gereedschap, Timingset, 19 delig
62,50 *
92,50
waterpomp demontageset vw, vw demontageset waterpomp, waterpomp set
Waterpomp demontageset voor Volkswagen VAG VW T5, LT
42,50 *
55,00
VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2/1.4/1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - SATRA
VAG TFSi - FSi Timingset - 1.2 - 1.4 - 1.6 motor - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - SATRA
45,00 *
55,00
Timingset - Blokkeergereedschap - VAG 1.2 TSi, TFSi - SATRA
timingset - blokkeerset - distributieset vag 1.2 tsi en tfsi - satra
20,00 *
35,00
Spanrolsleutel - Servo pomp sleutel - Tandriem sleutel - Timing sleutel - ASTA
Spanrolsleutel - Servo pomp sleutel - Tandriem sleutel - Timing sleutel - ASTA
10,00 *
15,00
Timingset - VAG 1.4 TSI en TFSI - Blokkeer set - Afstelset - SATRA
Timingset - VAG 1.4 TSI en TFSI - Blokkeer set - Afstelset - SATRA
35,00 *
55,00
VAG Timingset - 1.4 - 1.6 - 2.0 TDI - Afstelset - Distributie blokkeerset - SATRA
VAG Timingset - 1.4 - 1.6 - 2.0 TDI - Afstelset - Distributie blokkeerset - SATRA
35,00 *
55,00
VAG Timingset - VW-AUDI 2.5 TDI V6 en AUDI A8 3.3 TDI V8-motor - Afstelset - Distributie blokkeerset - SATRA
VAG Timingset - VW-AUDI 2.5 TDI V6 en AUDI A8 3.3 TDI V8-motor - Afstelset - Distributie blokkeerset - SATRA
20,00 *
25,00
Nokkenas draai gereedschap - VAG 1.8 en 2.0 tfsi - Nokkenasgereedschap - SATRA
Nokkenas draai gereedschap - VAG 1.8 en 2.0 tfsi - Nokkenasgereedschap - SATRA
10,00 *
12,50
VAG en mercedes brandstofleiding sleutel - Leidingtang voor 2.0 - 2.7 - 3.0 TDI + CR- Brandstofkoppeling tang - ASTA
VAG en mercedes brandstofleiding sleutel - Leidingtang voor 2.0 - 2.7 - 3.0 TDI + CR- Brandstofkoppeling tang - ASTA
35,00 *
40,00
VAG Timingset - 1.0/1.2/1.4 TFSI - Afstelset - Distributie blokkeerset - SATRA
VAG Timingset - 1.0 - 1.2 - 1.4 TFSI - distributieset  - Distributie blokkeerset - SATRA
35,00 *
50,00
VAG Timingset - Distributie gereedschap - motoren 1.2 - 1.4 - 1.6 - 1.9 - 2.0 TDi PD - CR   ASTA
VAG Timingset - Distributie gereedschap - motoren 1.2 - 1.4 - 1.6 - 1.9 - 2.0 TDi PD - CR ASTA
35,00 *
50,00
Distributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Timingset - Afstelgereedschap - SATRADistributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFS
Distributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Timingset - Afstelgereedschap - SATRA
55,00 *
70,00
Krukas blokkeer set - Timingset - Injectie pomp kit - Afstelset - VAG 1.2/ 1.4/ 3.0L TDi - ASTA
Krukas blokkeer set - Timingset - Injectie pomp kit - Afstelset - VAG 1.2/ 1.4/ 3.0L TDi - ASTA
15,00 *
20,00
Timingset - Distributie set - VAG 2.5 / 4.9D / TDI PD VW T5 / Touareg / Phaeton - SATRA
Timingset - Distributie set - Afstelset VAG 2.5 - 4.9D - TDI PD VW T5 - Touareg - Phaeton - SATRA
135,00 *
225,00
VAG Timingset - Distributie gereedschap - 1.2/1.4/1.6/1.9/2.0 TDi PD - GEKO
VAG Timingset - Distributie gereedschap - 1.2 - 1.4 - 1.6 - 1.9 - 2.0 TDi PD - GEKO
17,50 *
22,50
Distributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Afstelset - GEKO
Distributieset VAG 1.8 - 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Afstelset - GEKO
45,00 *
55,00
VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2/1.4/1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - GEKO
Afstelset VAG TFSi / FSi Timingset - 1.2 - 1.4 - 1.6 - Distributie afstel set - Blokkeergereedschap - GEKO
45,00 *
55,00
Timingset - Blokkeergereedschap - VAG 1.2 TSi, TFSi - ASTA
timingset - blokkeergereedschap - afstelset vag 1.2 tsi  tfsi - asta
25,00 *
35,00
Olieafzuigslang - M32x2.0 - VAG - Olieafvoer slang - ASTA
Olieafzuigslang - M32x2.0 - VAG - Olieafvoer slang - ASTA
42,50 *
50,00
Koplamp afstelgereedschap - VAG - Koplamp afstelsleutel - ASTA
Koplamp afstelgereedschap - VAG - Koplamp afstelsleutel - ASTA
17,50 *
22,50
VAG Nokkenas blokkeer sleutel set - Afstel sleutel - Tijdafstelsleutel - ASTA
VAG Nokkenas blokkeer sleutel set - Afstel sleutel - Tijdafstelsleutel - Afstelset ASTA
125,00 *
150,00
VAG Timingset - Distributie gereedschap - 1.2/1.4/1.9/2.0 TDi SDi - GEKO
VAG Timingset - Distributie gereedschap - 1.2 - 1.4 - 1.9 - 2.0 TDi SDi - GEKO
30,00 *
40,00
Distributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Timingset - Afstelgereedschap - ASTA
Distributieset VAG 1.8 / 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Timingset - Afstelgereedschap - ASTA
100,00 *
150,00
Spanrolsleutel - Servo pomp sleutel - Tandriem sleutel - Timing sleutel - GEKO
spanrolsleutel vag motoren - servo pomp sleutel - tandriem sleutel voor tandriemen op 4 en 5 cilinder motoren en vag - timing sleutel - geko
10,00 *
15,00
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervangin
audi 4.0 tfsi v8 benzinemotor distributie afstelset - blokkeerset a8 - rs6 - rs7 - s6 - s7 - s8 - aandrijf ketting vervanging set
95,00 *
150,00
vag 1.4 - 1.6 fsi blokkeer stiften - Afstelset - timingset voor benzinemotoren van 1999 tot en met 2015
vag 1.4 - 1.6 fsi blokkeer stiften - Afstelset - timingset voor benzinemotoren van 1999 tot en met 2015
12,50 *
15,00
vliegwiel slot - ford, peugeot en volvo - citroën - land rover 2.0 en 2.2 td4 - tdci - hdi- distributie afstelset - timin
vliegwiel slot - ford, peugeot en volvo - citroën - land rover 2.0 en 2.2 td4 - tdci - hdi- distributie afstelset - timingtool - blokkeerset  
12,50 *
17,50
Distributieset VAG 1.8 - 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Afstelset - SATRA
Distributieset VAG 1.8 - 2.0 TSI TFSI - Blokkeerset - Afstelset - SATRA
45,00 *
55,00
Distributieketting slijtage test set - VAG 1.2 en 1.4 TFSi - Testgereedschap distributie ketting - ASTA
distributieketting slijtage test set - vag 1.2 en 1.4 tfsi - testgereedschap distributie ketting - asta
180,00 *
200,00
vag 1.0 - 1.8 - 2.0 tfsi benzine blokkeerset - distributie afstelset - timing gereedschap - satra
vag 1.0 - 1.8 - 2.0 tfsi benzine blokkeerset - distributie afstelset - timing gereedschap - satra
35,00 *
45,00
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om de assen nauwkeurig af te stellen
85,00 *
145,00
vag nokkenas blokkeer sleutel set - afstel sleutel - tijdafstelsleutel - afstelset - satra
blokkeersleutel - vag nokkenas blokkeer sleutel - afstelsleutel - tijdafstelsleutel - poeliesleutel 
40,00 *
60,00
trillingsdemper vag 1.8 en 2.0 tfsi/tsi - vasthoudgereedschap - satra
trillingsdemper vag 1.8 en 2.0 tfsi/tsi - vasthoudgereedschap - trillings demper satra
55,00 *
70,00
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om
timingset vag 1.5 TSi - tijdafstelset - distributiegereedschap - motortijdadapter - satra
235,00 *
265,00
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om
motortijdadapter vag 1.2 tsi - afstellen en controleren van de nokkenas in TSi 3- en 4-cilinder - meter en een beugel om de assen nauwkeurig af te stellen - satra
27,50 *
37,50
Adviesprijs € 100,00
80,00 incl. BTW *
€ 66,12 excl. BTW
Voorraad: 5 Direct uit magazijn leverbaar!: 1 - 2 werkdagen


Voeg toe aan je verlanglijstje
  • Nokkenas-afstelgereedschap
  • Kettingspanners
  • Krukas-afstelpennen
  • Nokkenas-afstelgereedschap
  • 1/2” korte dop 6 hoeken in maat 27mm

Stel een vraag

Heeft u een vraag over dit product of een op- of aanmerking? Stuur hem naar ons toe!
Dan gaan wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord terug te geven.

Productomschrijving

timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra (AUTM-09451).

Speciaal timing-blokkeergereedschap van SATRA voor het controleren en afstellen van de nokkenas. Deze set is essentieel bij het vervangen van de cilinderkoppakking of bij het vervangen van de nokkenas. Hiermee kunt u ook de nokkenassen en krukas in hun ingestelde positie blokkeren bij het controleren van de timing of het vervangen van de distributieketting.. Geleverd in een kunststof opbergkoffer.

Inhoud:

  • Nokkenas-afstelgereedschap
  • Kettingspanners
  • Krukas-afstelpennen
  • Nokkenas-afstelgereedschap
  • 1/2” korte dop 6 hoeken in maat 27mm

Geschikt voor de volgende modellen:

Porsche Cayenne

  • V8 4.5L, 4.8L
  • S 4.8L DFI 2011-2013
  • Turbo 4.8T DFI 2011-2013
  • GTS 4.8L DFI 2012-2013 

Porsche Panamera:

  • V6 3.6L
  • 3.6L DFI 2010
  • 4 3.6L DFI 2010
  • S 4.8L DFI 2010-2013
  • 4S 4.8L DFI 2010-2013
  • Turbo 4.8 TDFI 2010-2013
  • Turbo S 4.8T DFI 2012-2013
  • GTS 4.8L DFI 2012-2013

Porsche Boxer:

  • 2500 ccm (as of 1998)
  • 2700 ccm (as of 2000)
  • 3200 ccm (as of 2000)

Porsche Carrer:

  • 3.6L DFI 2006-2011
  • 4 3.6L DFI 2006-2011
  • 4S - 3600 ccm

Audi:

  • Q7 9678, 9595

Motorcodes:

  • 3.6 l (M46/20, M46/40),
  • 4.8 l (M48/01, M48/02, M48/40, M48/51, M48/52, M48/70)

OEM:

  • 9678/1, 9678, 9683/1, 9714, 9595/1.

Brandstof type:

  • Benzine


Hieronder vindt u een gedetailleerd overzicht van de distributiesystemen (timingsets) voor de Porsche 3.6 V6, 4.5 V8 en 4.8 V8 motoren. Deze motoren, die veelal te vinden zijn in modellen als de Cayenne, Panamera en Macan, maken allemaal gebruik van een distributieketting in plaats van een distributieriem.

Algemene Kenmerken van een Distributieketting

In tegenstelling tot een distributieriem, die een vast vervangingsinterval heeft, is een distributieketting ontworpen om in principe de gehele levensduur van de motor mee te gaan. Echter, door factoren als slijtage, olievervuiling of materiaalmoeheid kan vervanging toch noodzakelijk worden.

Een volledige distributieset (timingset) bestaat doorgaans uit:

  • De distributieketting(en)

  • Kettingspanners (hydraulisch)

  • Geleiderails

  • Tandwielen (indien nodig)

  • Pakkingen en keerringen

Porsche 3.6 V6 Motor

Deze motor, van oorsprong een VR6-ontwerp van Volkswagen, is gebruikt in onder andere de Porsche Cayenne en Panamera.

  • Systeem: Distributieketting. Het is een complex systeem met meerdere kettingen, spanners en geleiders.

  • Onderhoudsinterval: Er is geen voorgeschreven vervangingsinterval. Vervanging is alleen nodig wanneer er symptomen van slijtage optreden.

  • Symptomen van Slijtage:

    • Ratelend geluid: Een duidelijk hoorbare ratel, met name bij een koude start, die na enkele seconden kan verdwijnen of aanhouden. Dit duidt vaak op een versleten kettingspanner of een opgerekte ketting.

    • Motorstoringslampje: Foutcodes die verwijzen naar de nokkenas- of krukaspositiesensoren (bijv. P0016) kunnen wijzen op een timingprobleem door een opgerekte ketting.

    • Onregelmatige motorloop: Een motor die ruw of onstabiel draait.

  • Aandachtspunten: De complexiteit van het systeem maakt de vervanging een arbeidsintensieve en dus kostbare reparatie. Het is cruciaal om bij vervanging alle bijbehorende componenten zoals spanners en geleiders te vernieuwen.

Porsche 4.5 V8 Motor (Cayenne S & Turbo 955/9PA)

Deze V8-motor was het hart van de eerste generatie Cayenne S en Turbo.

  • Systeem: Distributieketting.

  • Onderhoudsinterval: Geen vast interval. Het systeem is in de basis robuust, maar is gevoelig voor de kwaliteit en het verversingsinterval van de motorolie.

  • Symptomen van Slijtage:

    • Ratelend geluid: Net als bij de V6 is een ratel bij de start een belangrijk waarschuwingssignaal.

    • Kunststof geleiders: De kunststof geleiderails kunnen na verloop van tijd en door hitte bros worden en breken. Stukjes plastic kunnen in de oliecarter terechtkomen en de olietoevoer blokkeren.

    • Timingproblemen: Foutcodes gerelateerd aan de timing en een verminderd motorvermogen zijn duidelijke indicatoren.

  • Aandachtspunten: Tijdige oliewissels met de juiste specificatie olie zijn essentieel om de levensduur van de ketting en de spanners te maximaliseren. Vanwege de leeftijd van deze motoren is slijtage van de geleiders een veelvoorkomend probleem.

Porsche 4.8 V8 Motor (Cayenne, Panamera 957/970)

Dit is de doorontwikkeling van de 4.5 V8, gebruikt in latere Cayenne- en Panamera-modellen.

  • Systeem: Distributieketting.

  • Onderhoudsinterval: Ook hier geldt geen vast vervangingsinterval.

  • Symptomen van Slijtage:

    • Nokkenasverstellers: Een bekend probleem bij deze motoren zijn de bouten van de nokkenasverstellers, die kunnen losraken of afbreken. Dit leidt tot ernstige timingproblemen en kan aanzienlijke motorschade veroorzaken.

    • Camshaft Deviation: Specialisten kunnen via diagnoseapparatuur de "camshaft deviation" (nokkenasafwijking) uitlezen. Een te grote afwijking duidt op een opgerekte ketting.

    • Ruw lopen en vermogensverlies: Dit zijn algemene symptomen die kunnen wijzen op problemen met de distributie.

  • Aandachtspunten: Bij elke indicatie van timingproblemen, zoals foutcodes of een onregelmatige loop, is het zaak om direct een specialist te raadplegen om het probleem van de nokkenasverstellerbouten uit te sluiten of te verhelpen. Dit is een kritiek punt voor de 4.8 V8.


Conclusie: Alle genoemde Porsche-motoren hebben een onderhoudsvrije distributieketting die echter niet immuun is voor problemen. Alert zijn op ratelende geluiden bij de start en het serieus nemen van motorstoringslampjes is cruciaal om kostbare motorschade te voorkomen. Een eventuele vervanging is een specialistische klus waarbij de complete timingset vernieuwd dient te worden.

Wat zit er in een timingset?

De samenstelling van een timingset kan per motormodel verschillen, maar over het algemeen bevat deze set:

  • Borgpennen: Deze pennen worden gebruikt om de krukas en nokkenas in de juiste positie te vergrendelen tijdens het afstellen.
  • Vergrendelingsgereedschap: Dit gereedschap zorgt ervoor dat de nokkenassen tijdens het afstellen niet kunnen verschuiven.
  • Meetinstrumenten: Soms zijn er meetinstrumenten bijgeleverd om de afstelling nog nauwkeuriger te controleren.

Wanneer heb je een timingset nodig?

  • Vervanging distributieriem of ketting: Dit is de meest voorkomende reden om een timingset te gebruiken.
  • Reparatie van de koppakking: Bij het vervangen van de koppakking moet de distributie vaak opnieuw worden afgesteld.
  • Andere motorrevisies: Ook bij andere ingrijpende reparaties aan de motor kan het nodig zijn de distributie opnieuw af te stellen.

Waarom zelf een timingset gebruiken?

  • Kostenbesparing: Door zelf de distributie af te stellen, kun je vaak kosten besparen.
  • Meer inzicht in je auto: Het zelf uitvoeren van deze klus geeft je een beter inzicht in de werking van je auto.

Waarschuwing voor het gebruik van een timingset bij een auto:

Het afstellen van de distributie is een precisiewerkje. Als je niet zeker bent van jezelf, is het verstandig om deze klus over te laten aan een ervaren monteur. Een verkeerde afstelling kan leiden tot ernstige motorschade.

Welke termen heb je allemaal voor gereedschap bij het vervangen van uw distributieriem van uw auto? 

Timingset, distributiegereedschap, afstelset, blokkeerset, blokeergereedschap, je hebt vele termen en omschrijvingen voor dit soort autogereedschap.
Het soort gereedschap dat je nodig hebt is afhankelijk van het merk en type motorblok van uw auto.
Het verschilt ook wanneer je de distributieriem en waterpomp moet vervangen van uw auto.  Elk merk en type auto en in welk bouwjaar hij is gebouwd maar ook de hoeveel kilometers het heeft gereden bepaald wanneer een distributieriem moet worden vervangen. Meestal wordt de distributieriem, distributieketting en of waterpomp tussen de 50.000 en 120.000 kilometer vervangen. Bij een tweedehands auto moet de verkoper meegeven wanneer de distributieriem voor het laatst is vervangen. Bij een onduidelijk onderhoud en dus niet wetend wanneer de riem of ketting is vervangen kan u soms beter op safe gaan. Bij het knappen en of dat de riem van de poelies af rold kan de schade enorm zijn. Let ook op of de riem niet is uitgedroogd door het lange stilstaan van een auto, dan is de kans dat een riem knapt ook sneller aanwezig. 

Wat is een distributieriem of distributieketting en wat doet het? 

De distributieriem of ketting zorgt dat de nokkenas gaat draaien. Maar wat is nou een nokkenas? Het proces is als volgt. Allereerst komt er kracht vrij bij de verbranding van brandstof. Deze kracht zorgt ervoor dat de cilinders in de motor naar beneden worden gedrukt. Door de beweging van de cilinders wordt de krukas in beweging gebracht, wat er weer voor zorgt dat de nokkenas aangedreven wordt. Tussen de krukas en de nokkenas zit een riem, dat is dus de distributieriem. Deze riem is dus cruciaal in dit proces.

Er komen veel krachten op een distributieriem en of distributieketting te staan.  Het loopt met het toerental van de motor rond en moet behoorlijke krachten overbrengen, want een nokkenas heeft te maken met weerstand van de klepveren. Daarom is de distributieriem of ketting gemaakt van zeer sterk kunststof en nog versterkt met glasvezel en heeft hij een teflon coating. De distributieketting wordt zelfs gemaakt van gehard staal. Daarom heeft een ketting ook olie nodig, die moet namelijk smering hebben om niet vast te lopen en zit daarom ingebouwd in het motorblok. Een distributieriem heeft geen smering nodig; die is daarom niet ín, maar tegen het motorblok aangebouwd en is derhalve makkelijker te bereiken en te vervangen.

Een distributieriem vervangen in moderne wagens is tegenwoordig een taak voor specialisten en goede monteurs, het vereist in de meeste gevallen motorspecifiek gereedschap om het werk correct uit te voeren. 

Om het juiste motor gereedschap en de juiste blokkeer pennen te kopen moet u weten:

-Welk voertuig is het.
-Welk soort brandstof motor is het.
-Welke motorcode heeft het.


Bij de juiste gereedschappen weet u dat u veilig en tijdbesparend werkt en ook dat u op de goede manier uw distributie ketting, distrubitie riem en waterpomp kunt vervangen.
Doordat u toch al alles hebt los liggen om erbij te kunnen komen wordt er eigenlijk altijd geadviseerd om de waterpomp ook gelijk mee te vervangen.

Er is een handige tool om erachter te komen wat u moet doen bij welk soort auto om uw distributie te vervangen van uw auto.
Hieronder een link om te kijken bij elk merk en motor wat u moet doen en nodig heeft. 
Info verkregen van www.mijngarage.nl/ BRON.

https://www.mijngarage.nl/auto-onderhoud/distributieriem-vervangen

Review toevoegen
timingset porsche 3.6 V6, 4.5 en 4.8 V8 - blokkeerset - distributieset - afstelset - satra

Schrijf een beoordeling over dit product.

5,0

Beoordelingen

Nog geen beoordelingen